Hoofdkantoor 


Keurenplein 41
1069CD Amsterdam (A0294)

Veelgestelde vragen

Leest u alstublieft onze veelgestelde vragen alvorens ons te contacteren

Wat zijn de bijkomende kosten bij aanschaf van een scooter?

Bij aanschaf van een scooter zijn alle kosten aangegeven bij het afrekenen. Hier zitten de kosten voor het tenaamstellen en de aanvraag van het kenteken bij in.

Zijn de scooters tenaamgesteld met kenteken?

Alle scooters die u bij ons koopt worden tenaamgesteld en op kenteken aan u geleverd.

Wat zijn de levertijden?

Op het moment dat u een elektrische scooter en/of accessoires bij ons heeft besteld, ontvangt u deze binnen 8 tot 10 werkdagen bij u thuis.
U wordt over de verzending per e-mail op de hoogte gehouden.

Kan ik een bestelling annuleren wanneer ik er toch vanaf wil zien?

U heeft na aanschaf van zowel een elektrische scooter als bijhorende accessoires het recht op uw aankoop bedrag retour wanneer u de order binnen 24 uur na plaatsen annuleert. Dit kunt u doen d.m.v. het contactformulier.
Omdat onze producten afschrijvings-onderhevig zijn en scooters op kenteken geleverd worden, gelden op onze producten geen 14 dagen herroepingsplicht.
Voor meer informatie verwijzen wij graag naar onzevoorwaarden. Deze kunt u hier vinden.

Hoelang is de garantie op de scooters?

U krijgt standaard drie jaar garantie op de scooters die wij leveren.

Waar kan ik informatie vinden over de korting voor ondernemers?

Ondernemers krijgen tot 36% korting terug op hun aankoopbedrag via de Belastingdienst.
Tevens krijgen zij andere fiscale voordelen zoals de mogelijkheid tot versnelde afschrijving. Meer informatie hierover kunt u vinden op de site van de Belastingdienst.

Stuur ons een e-mail




Uw persoonsgegevens en bericht worden beveiligd verzonden